AMANDA O
Onlar için içeride, bilme, Natalia'nın, bu ay çağırılan "Amanda O" çıkıyor olan yeni bir novelası var. O, 9 dakika bölümünde sadece internet üzerinde yayınlanacak (Benim, onun hem de, üzerinde Arjantinli televizyonda sonra yayınlanacak olduğuna inanmama rağmen).
(Her biri toplamda 13 bölüm 45min) bu kadar kısa novela olduğundan beri, ben, yan bir proje olarak onu alıyor olacağım (Eğer, onların, uluslararası izleyici için onu pazarlamak olmak göründüğünden beri olay olabilen İngilizce avanslarıyla yayınlanmazsa.).
Ben, o medya şirket dağıtmasını epostayla gönderdim, bundan dolayı onlar umutla, cevap yetiştirecek.
Benim, çevirdiğim arsa buradadır:
"Onun kariyerinin üstünde, onun popülaritesinin dikizlemesinde, Amanda, önemli bir büyük hatayı çekecek. O, baskıdan nahoş bir suçlamayı çekecek, şokun bir durumuna girecek, onun, onun kim olduğu olmadığını dileyecek, ve her şey, talihsiz bir kazada bitirecek.
Amanda, ne olduğunun herhangi bir fikri olmadan garip bir yerde uyandıracak.
Sonra üzerinde, hiçbir şey, aynen onun için olmayacak.
O, onun ünü, onun yaşamı, ve onun kariyerini kaybetmiş olacak.
Başka bir kadın, occuping onun yerine olacak, o, onun artık, diğerleri tarafından tanınmadığı alternatif bir gerçekliğe taşındı gibi. Onun, (Luciano Castro) Dante'yle yaşıyor olan yeni bir yaşama başlayacak olduğunu ifade etmeden, bir kurtarıcı gibi onun yolunu geçecek olan bir öncü kuvvet sanatçısı.
O, onla eğlendiren bir sevgi nefret ilişkisini sürdürecek.
O, yeni bir kimlik için arayacak.
O, hem de bir karanlık geçmişini kim saklıyor, ve hem de onun yaşamında kritik bir anda kendini tekrar icat etmek zorundaydı, onun bütün yeteneği ve yaratıcılığını konuşlandıracak, Amanda, onun yaşamına geldiği andan itibaren.
Hikaye, geçmişin arasında söylenir, ve, yeni bir zamanın bir türü ve başarıda bir ayakla boşluk ve başarısızlıkta birine ait olan desoriented Amanda'nın geleceği..."
Makalenin sonu, bunu der:
Kesinlikle serin olan "Gösterinin karakteristiklerinin biri, onun etkileşimliliğidir. İzleyici, karakterin kaderleri ve blogs boyunca hikayenin gelişmesini değiştirebilecek"! Ben, onların, oylamalarda koyacak olduğunu farz ediyorum, veya yolun olduğu izleyiciye soruyor olan türün bir şeyi, onlar, hareket etmesi için hikayeyi ister.
Arsa, "Gemiden denize" bana filmin birazını hatırlatır, kendinin, kadının, onun hafızasını gevşettiğini içine çektiği nerede bir maddi olduğu ve yeni başlayan bir buluş boyunca daha açık sözlü bir kimlik, ve neyin yaşamda gerçekten önemli olduğunu öğrenir.